Oče je človek, ki ima hrbtenico. (Marija Magdalena Novak)

Društvo katoliških pedagogov Slovenije (DKPS)

Ul. Janeza Pavla II. 13

1000 Ljubljana

tel.: 01/43-83-987

e-pošta: dkps(at)rkc.si

  DruštvoSeminarjiRevija VzgojaProstovoljno deloProdajaKlub VzgojaNapovednikAktualno 
  DKPS > Revija Vzgoja > Izdane številke  

Izdane številke

Letnik XX

Vzgoja XX/77

V žarišču: Država in vera

Prelistaj me (PDF) V_77__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XIX

Vzgoja XIX/73

V žarišču: Na poti k celostnosti

Prelistaj me (PDF) V_73__4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIX/74

V žarišču: Rasti s knjigo

Prelistaj me (PDF) V__74__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIX/75

V žarišču: Iz ljubezni do domovine

Prelistaj me (PDF) V_75__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIX/76

V žarišču: Inkluzija - v dobro vseh

Prelistaj me (PDF) V_76__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XVIII

Vzgoja XVIII/69

V žarišču: Vzgoja in usmiljenje

Prelistaj me (PDF) V_69__str-_4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVIII/70

V žarišču: Zdravje mladih in šola

Prelistaj me (PDF) V_70__str._1-3.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVIII/71

V žarišču: Kultura umiranja

Prelistaj me (PDF) V_71__str._4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVIII/72

V žarišču: Etika v športu

Prelistaj me (PDF) V_72__str._4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XVII

Vzgoja XVII/65

V žarišču: Pedagogika montessori

Prelistaj me (PDF) V_65__str._4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVII/66

V žarišču: Človekove pravice in družina

Prelistaj me (PDF) V_66__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVII/67

V žarišču: Spoznavanje narave

Prelistaj me (PDF) V_67__str._4-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVII/68

V žarišču: Soglasje o temeljnih vrednotah

Prelistaj me (PDF) V__68__str._3-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XVI

Vzgoja XVI/61

V žarišču: Novodbno suženjstvo

Prelistaj me (PDF) V_61__str._4-6_01.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVI/62

V žarišču: Pravo in prav

Prelistaj me (PDF) V_62__str._2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVI/63

V žarišču: Umetnost, duhovnost in vzgoja

Prelistaj me (PDF) V_63__str._4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XVI/64

V žarišču: Etična misel dr. Jožea Trontlja

Prelistaj me (PDF) V_64__str._4-6.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XV

Vzgoja XV/57

V žarišču: V šoli spomina

Prelistaj me (PDF) V_57__str._2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XV/58

V žarišču: Notranja disciplina

Prelistaj me (PDF) V_58__str._2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XV/59

V žarišču: Človek je bitje sodelovanja

Prelistaj me (PDF) V_59__str._2-4_01.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XV/60

V žarišču: Vzgoja značaja

Prelistaj me (PDF) V_60__str._2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XIV

Vzgoja XIV/53

V žarišču: Boj za življenje

Prelistaj me (PDF) V_53__str_3-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIV/54

V žarišču: Skupnost in etika

Prelistaj me (PDF) V_54__str._3-5.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIV/55

V žarišču: Varno z računalnikom

Prelistaj me (PDF) V_55__str._2-3.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIV/56

V žarišču: Kako preživeti krizo

Prelistaj me (PDF) V_56__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XIII

Vzgoja XIII/49

V žarišču: Razvijanje etične kulture

Prelistaj me (PDF) V_49__str_3-5_01.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIII/50

V žarišču: Vzgoja v družini

Prelistaj me (PDF) V_50__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIII/51

V žarišču: Vzgojni načrt živi

Prelistaj me (PDF) V_51__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XIII/52

V žarišču: Ni vseeno, kaj beremo

Prelistaj me (PDF) V_52__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XII

Vzgoja XII/45

V žarišču: Pomen družine

Prelistaj me (PDF) V_45__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XII/46

V žarišču: Trajnostna družba

Prelistaj me (PDF) V_46__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XII/47

V žarišču: Aktivno državljanstvo

Prelistaj me (PDF) V_47__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XII/48

V žarišču: Kdo so mladi danes

Prelistaj me (PDF) V_48__str_2-4.pdf

Kazalo

Naročilo

Letnik XI

Vzgoja XI/41

V žarišču: Vzgoja in mediacija

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XI/42

V žarišču: Zdrav življenjski slog

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XI/43

V žarišču: Ignacijanska pedagogika

Kazalo

Naročilo

Vzgoja XI/44

V žarišču: Otroci po razvezi

Kazalo

Naročilo

 

Iz nove Vzgoje

"Visoka strokovnost osebja je nujna, vendar ne zadošča; bolnik potrebuje veliko več, potrebuje človečnost in svoje dostojanstvo, potrebuje človeka, ki se bo ustavil ob njem, mu spoštljivo prisluhnil."

Janez Zajec, Vzgoja 77, str. 11-12.

______________________

"Navdušenje je celostno doživljajsko dogajanje v človekovi zavesti, ko neka vsebina prodre v njegovo osebno središče tako, da ga na pozitiven način vzburi, prevzame (impresionira), preplavi, nagiba, motivira, dvigne, napolni s poletom, z elanom, ognjevitostjo, ga veseli, mu zbuja zanimanje in občudujoče pritrjevanje, ga navdihne, očara, zagrabi."

Jože Ramovš, Vzgoja 77, str. 19-21.

_______________________

"Kadar razvijamo kritično razmišljanje, razvijamo tudi ustvarjalno razmišljanje. Ko naletimo na problem, se običajno najprej vprašamo, zakaj se je pojavil, od kod izvira ipd. Morda bomo morali problem analizirati s pomočjo več različnih metod. Če pa si pri reševanju težave pomagamo z ustvarjalnim razmišljanjem, ugotovimo, da lahko na problem gledamo iz več zornih kotov ter da nam ta ustvarjalnost omogoča širše iskanje rešitve. Kadar razmišljamo ustvarjalno in kritično, smo odprti za nove rešitve, ali drugače povedano, smo ustvarjalni."

Mateja Centa, Bruno Ćurko, Ivana Kragić, Vzgoja 77, str. 25-27.

_______________________

"Otrok ni pomanjšan odrasli, je zgolj otrok, čeprav je morda pri svojih 12 ali 13 letih celo višji od vas. Govori pogumno in samozavestno; zdi se, da veliko ve in da se bo znal odzivati, da se bo znal zaustaviti, ko bo to potrebno. Naj vas njegova ali njena zunanja podoba in izrečene besede ne zavedejo. Še vedno je otrok in v resnici vas 'mladiček' še kako potrebuje. Nikoli namreč ne pozabite, da se otrok od vas, odraslih, razlikuje po življenjskih izkušnjah. Vi jih že imate, tako dobre kot slabe, otrok jih šele pridobiva in tudi zato ne ve, kako ravnati in kako se odzvati."

Neža Miklič, Vzgoja 77, str. 31-32.

_______________________

"Cilj projektnega tedna je, da dijaki o posamezni temi usvojijo kar največ znanja oziroma pridobijo čim več podatkov, in sicer na podlagi lastnih izkušenj ter skupinskega dela."

Martina Goričan, Vzgoja 77, str. 44-45.

 

__________________________________

 

 

© 2011 Društvo katoliških pedagogov Slovenije | dkps.splet(at)gmail.com | Oblikovanje in izvedba: Studio Kham