Imejte na široko odprta vsa vrata, vratca in okna pa tudi srce, da bi lahko vselej in neovirano prišlo k vam srčno prijateljstvo in resnična, prava, topla človeška ljubezen.

Julius Kugy

Izzivi duševnega zdravja pri otrocih – podprimo učitelje in vzgojitelje

Cilj seminarja je spoznavanje nevrofizioloških osnov duševnega zdravja pri otrocih in mladostnikih, uvid v razumevanje odklonov ter njihovih vzrokov in usposabljanje pedagoškega kadra za temeljne kompetence pri soočanju z vedno bolj kompleksnimi izzivi z vidika nekognitivnih procesov vzgoje in izobraževanja (čustvene, vedenjske in socializacijske kompetence), ki imajo ključne zaviralne učinke na uspešnost kognitivnih procesov.

Trajanje seminarja: 8 ur

Za zaključene skupine (npr. šolske zbornice) dolžino in potek seminarja prilagodimo željam naročnika.

Ciljna skupina: Seminar je namenjen profesorjem, učiteljem, vzgojiteljem, specialnim pedagogom, socialnim pedagogom, logopedom, socialnim delavcem, psihologom, ravnateljem ter tudi staršem in vsem zainteresiranim.

Pedagoški delavci lahko udeležbo na seminarju uveljavljajo pri predlogu za napredovanje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju.

Število udeležencev: 30

VoditaMarjeta Krejči Hrastar in Tatjana Jakovljević

Izvedba:  Ljubljana, 20. 4. 2024, prijave do: 12. 4. 2024 (prestavljen termin)

Cena115 €

V primeru odjave zaračunamo stroške obdelave v procentni vrednosti seminarja: 3 do 6 dni prej - 20%, 1 do 2 dni prej - 50%, na dan seminarja oz. brez vnaprejšnje odjave - 100%.

Za pridobitev potrdila, ki ga lahko uveljavljate kot strokovni pedagoški delavci, svetujemo, da se na seminar prijavite preko sistema Katis, ki omogoča najenostavnejšo pot do pridobitve potrdila.

Prijava na seminar: Izzivi duševnega zdravja pri otrocih – podprimo učitelje in vzgojitelje

Prijava seminarji

Odzivi udeležencev:

Prva izvedba

6. 5. 2023 smo prvič izvedli novi seminar Izzivi duševnega zdravja pri otrocih – podprimo učitelje in vzgojitelje, pod vodstvom Marjete Krejči Hrastar in Tatjane Jakovljević.

Ga. Tatjana je v prvem delu podala strokovne podlage izvora težav pri otrocih. V nadaljevanju so sledile vaje in napotki kako otrokom pomagati pri njihovih težavah. Udeleženci so bili navdušeni nad novimi spoznanji, ki so jih prejeli na seminarju. Kaj so o seminarju zapisali, si lahko preberete spodaj.

Kaj o seminarju menijo udeleženci:

  • Odlična izvedba.
  • Zelo dobro in strokovno odvoden seminar. Veliko informacij. 
  • Najbolj mi je bil všeč prikaz vaj, ki jih bom vsekakor uporabljala pri svojem delu in tudi v vsakdanjem življenju. Zelo sproščeno, prijetno vzdušje. Vse pohvale predavateljicama. Vsekakor se še udeležim kakšnega njunega seminarja.
  • Na seminarju prejmeš nova znanja utemeljena s primeri. Seminar bi priporočila tudi drugim.
  • Na seminarju sem prejela čisto nov vidik, ki ga še nisem poznala.
  • Včeč mi je bila strokovna podkovanost in izkušnje predavateljice, izjemna energija.
  • Gibanje je zakon.
  • Najbolj mi je v spominu ostalo spoznanje povezave: roke, usta, intelekt.
  • Seminar je praktičen z veliko konkretnih napotkov.
  • Všeč mi je pozezava teorije in prakse, konkretnost vsebine.
  • Seminar je vsebinsko zelo uporabe, praktičen.
  • Gibanje + spontana igra = ključ do zdravega razvoja.
  • Priporočam udeležbo na seminarju. Izvedela sem veliko novih stvari, ki jih bom lahko v praksi vpeljala.
  • Hvala za zanimivo, zelo poučno in koristno predavanje.
  • Na seminarji spoznaš informacije, ki ti pomagajo razumeti razvoj otrok in njohovo delovanje ter potencialne neuspehe.
  • Zanimivo je to, kako ključne so določene izkušnje v zgodnjem otroštvu ali pomanjkanje le-teh na kasnejši razvoj.
  • Na seminarju izveš veliko novih informacij o razvoju možganov in povezavi z obnašanjem otrok.

___

Nekaj odzivov preteklega uvodnega predavanja:

"Zakaj tako? Tudi zato, ker je vse preveč močna tendenca po vse bolj zgodnji intelektualizaciji otrok. Treniranje višjih miselnih funkcij prehiteva otrokov razvoj in otroku odvzema možnost za razvijanje na nižjih stopnjah. Prevladujoče je čutiti pomanjkanje spontanega gibanja, spontane igre ter spontanega stika z okoljem, kar omogoča temeljni razvoj možganskega delovanja. Kako zelo smiselno je prav zaradi tega npr. učenje z gibom, o katerem slišimo vedno več in vedno pogosteje." (zapisala Marija Pisk)

Več odzivov na uvodno predavanje: https://www.dkps.si/drustvo/obmocne-skupnosti/ljubljana...