Učinkovito govorno nastopanje
Seminar je namenjen udeležencem, ki želijo usvojiti osnovna načela učinkovitega govornega nastopanja, se naučiti vzpostaviti stik s skupino in pritegniti pozornost poslušalcev, ozavestiti besedne in nebesedne spremljevalce govorjenja, prepoznati značilnosti treme in se jo naučiti obvladati ter oblikovati živ, prepričljiv in učinkovit stil govorjenja.
Vsebina:
- Govorniška mrzlica
- Prvi vtis in vzpostavitev stika
- Obvladovanje treme
- Besedno in nebesedno komuniciranje
- Tehnika diha in pravilna izraba zračnega toka
- Učinkovitost, prodornost in prepričljivost govornikove besede
- Besedni zaklad in mašila
Metode dela:
- sodelovalno učenje (aktivno sodelovanje udeležencev)
- nastopi pred skupino in videokamero
- vrednotenje in samovrednotenje nastopov
Trajanje seminarja: 8 ur
Ciljna skupina: Seminar je namenjen vsem pedagoškim delavcem (profesorjem, razrednikom, šolskim svetovalnim delavcem, ravnateljem), staršem in drugim posameznikom.
Pedagoški delavci lahko udeležbo na seminarju uveljavljajo pri predlogu za napredovanje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju.
Število udeležencev: do 15
Vodi: mag. Hedvika Dermol Hvala
Izvedba: Ljubljana, 11. 1. 2025, rok prijave do: 3. 1. 2025
Cena: 142€ (cena za prijavljene preko sistema Katis - z dovoljenjem ravnatelja znaša 114,78€).
V primeru odjave zaračunamo stroške obdelave v procentni vrednosti seminarja: 3 do 6 dni prej - 20%, 1 do 2 dni prej - 50%, na dan seminarja oz. brez vnaprejšnje odjave - 100%.
Za pridobitev potrdila, ki ga lahko uveljavljate kot strokovni pedagoški delavci, svetujemo, da se na seminar prijavite preko sistema Katis, ki omogoča najenostavnejšo pot do pridobitve potrdila.
Prijava na seminar: Učinkovito govorno nastopanje
Vtisi udeležencev preteklih seminarjev
Seminar Učinkovito govorno nastopanje, 10. 12. 2022
V soboto 10. decembra 2022 smo imeli preko zoom-a seminar Učinkovito govorno nastopanje. Spodaj si preberite, kaj so o seminarju povedali tokratni udeleženci. Morda pa se nam prihodnjič pridružite tudi vi.
Kaj so o seminarju povedali udeleženci:
- Vse pohvale za vrhunski seminar. Pridobila sem veliko znanja, izkušenj, pozitivnih sporočil zase in svoje delo.
- Želela bi se zahvaliti predavateljici, ki je seminar vodila tako, da je udeležence obogatil s strokovnimi izhodišči in osebnim opogumljanjem. To je izjemna redkost v množici ponujenih izobraževanj.
- Seminar je dobra naložba vase :)
- Izjemna predavateljica!!
- Čudovita predavateljica, uporabno znanje, praktični primeri.
- Konkretno, jedrnato in uporabno.
- Veliko novih informacij, priporočil za izboljšanje govornega nastopa, aktivni ves čas, hitro je minilo, ker je bilo intenzivno delo.
- Zanimiv, sproščen, aktiven.
- Seminar je praktično naravnan, uporaben za poklicno delo in nasploh v življenju.
- Seminar je načrtovan tako, da so teoretične vsebine podkrepljene s praktičnimi primeri. Predavateljica strokovno suvereno in skrbno načrtovano izpelje oba dela in vključuje mnenja udeležencev.
- Odlična predavateljica, ki se posveti vsakemu posebej, delo v manjši skupini, prijetno vzdušje.
13. 11. 2021 smo preko zoom-a izvedli spletno izobraževanje Učinkovito govorno nastopanje.
Kaj jih je najbolj nagovorilo?
- Izvedba nastopa vsake od udeleženk in sprotno komentiranje predavateljice.
- Povezava med samozavestjo in govornim nastopom.
- Stran s Power pointom pri govornih nastopih.
- Večkrat ko spregovoriš, lažje ti bo. Dopusti si napake.
- Način dela, naše sodelovanje (med izvajalko in udeleženkami). Zavedam pa se, da bi bilo v živo to še bolje.
- Všeč mi je bilo, da sem morala biti aktivna.
- Pomembnost priprave pred nastopom.
- Začni nastop z močnim argumentom, končaj z najmočnejšim.
- Govor: jasen, jedrnat, odločen.
- Stik s predavateljico.
- Zelo bi pohvalila predavateljico. Navdušila me je svojim načinom predavanja, veliko znanja in konstruktivno povratno informacijo. Prav tako pa nas je znala spodbuditi in pohvaliti, kar mi osebno veliko pomeni.
- Kaj želim sporočiti ob svojem govornem nastopu. Pomen uvoda in zaključka.
- Aktivna udeležba vseh udeležencev.
- To, kako in v čem se govorjeno besedilo razlikuje od pisanega.
- Treba je pretehtati, kaj želim povedati v določenem času.