Moteči, nevidni in travmatizirani učenci
Kar učenec prinaša s seboj v svojem intimnem psihološkem svetu, pomembno vpliva na odnos z ostalimi učenci in učitelji. Odgovornost za odnos pa je vselej na strani odraslega/učitelja, s tem pa tudi iskanje načinov, ki bodo otroka opolnomočili, da bo kljub slabim izkušnjam uspel napredovati v srečnejšega posameznika.
Vsebina seminarja:
- Razvojne posebnosti otroka
- Otrok v stiski
- Oblikovanje kakovostnega stika
- Prekinitve kontakta, prisebnost, prisotnost
- Med vzrokom in posledico nemirnih otrok
- Senčni otroci
- Podpora strokovnim delavcem
- Viri notranje moči
Program:
A) Razred v luči teorije polja, vloga in avtoriteta učitelja. Otrok v stiski: izvori motečega vedenja glede na motnjo, reakcije učencev, odzivi učiteljev, delo z motečimi, pozornost na 'nevidne' učence.
B) Travma in posledice travmatskih izkušenj: fizični, čustveni, socialno-vedenjski znaki.
C) Veščine vzpostavljanja kakovostnega stika v odnosih, poznavanje prekinitev kontakta ter: pristnost, spoštovanje, prisotnost, empatija v odnosu, monološki, dialoški dialog.
Č) Ključi do sprememb, tri oblike meja, ki jih moramo upoštevati v odnosu z drugim. Veščine postavljanja meja pri delu z otroki.
D) Tehnike reševanja problemov in samorefleksija strokovnega delavca
Trajanje seminarja: 8 ur
Za zaključene skupine (npr. šolske zbornice) dolžino in potek seminarja prilagodimo željam naročnika.
Ciljna skupina: Seminar je namenjen vsem pedagoškim delavcem (profesorjem, razrednikom, šolskim svetovalnim delavcem, ravnateljem).
Pedagoški delavci lahko udeležbo na seminarju uveljavljajo pri predlogu za napredovanje zaposlenih v vzgoji in izobraževanju.
Vodi: Julija Pelc
Izvedba: Ljubljana (v primeru zaostritev razmer preko spleta), 3. 12. 2022, prijave do: 25. 11. 2022
Število udeležencev: 30
Cena: 75,00 € (cena za prijavljene preko sistema Katis - z dovoljenjem ravnatelja znaša 65,97 €).
V primeru odjave zaračunamo stroške obdelave v procentni vrednosti seminarja: 3 do 6 dni prej - 20%, 1 do 2 dni prej - 50%, na dan seminarja oz. brez vnaprejšnje odjave - 100%.
Za pridobitev potrdila, ki ga lahko uveljavljate kot strokovni pedagoški delavci, svetujemo, da se na seminar prijavite preko sistema Katis, ki omogoča najenostavnejšo pot do pridobitve potrdila.
Vtisi udeležencev preteklih seminarjev
Seminar Moteči, nevidni in travmatizirani učenci, 3. 12. 2023
V soboto 3. decembra 2022 smo imeli seminar Moteči, nevidni in travmatizirani učenci, ki ga je vodila ga. Julija Pelc. Na seminarju je bilo 15 udeležencev. Lepo je, ko lahko po dolgem času izpeljemo seminar v živo.
Udeleženci so bili s seminarjem zelo zadovoljni, kaj so o seminarju zapisali, pa si lahko preberete spodaj.
Uspešno izveden spletni (ZOOM) seminar, 29. 1. 2022
Kaj menijo udeležencI?
- Nujna osnova - za vse vpletene v šolstvu.
- Zanimiva in krasna predavateljica ter tema izobraževanja.
- Strokovno in občuteno predstavljena vsebina, veliko priporočil, nasvetov.
- Predstavljeno na razumljiv način, aktualna problematika.
- Osredotočenost na čustva, odnose, to kar je bistveno v komunikaciji z učenci.
- Tema, ki je zelo pomembna in bi moral vsak slišati.
- Seminar je zelo zanimiv in ponudi zelo veliko tako za osebno rast kot tudi delo v pedagoškem poklicu.
- Priporočila bi ga predvsem mlajšemu sodelavcu/sodelavki. Učitelji, ki z učenci preživijo vsak dan celo dopoldne imajo veliko moč in odgovornost, da prepoznajo stiske otrok na podlagi njihovega vedenja. Ta seminar bi jim pri tem pomagal.
- Ker so pridobljena znanja dovolj strokovna in podkrepljena s praktičnimi primeri.
- Seminar priporočam, ker je izkustveno naravnan in podkrepljen s prakso.
- Vsebina je zelo uporabna in potrebna za vsakega delavca z otroki in mladostniki.
- Kvalitetno in strokovno pripravljen.
- Ker je bil strokovno bogat, predavateljica pa je predavala s toplino.
23. 1. 2021 smo izvedli seminar Moteči, nevidni in travmatizirani učenci. Poglejte zakaj udeleženci priporočajo seminar vsem strokovnim delavcem:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|